sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Byhyy

Heeippa(: Byhyy, viikonloppu on ohi. Huomenna sitten taas maanantai ja pitää palata arkeen. Tekisi niin mieli nukkua aamulla aina myöhään.... Nojoo :P Mutta mä oon innostunut tekemään savesta kaikenlaisia juttuja! Voisin ladata tänne kuvia parista jutusta jotka oon tehnyt viime aikoina.
   Löysin muuten mun tiedostoista tuollaisen kuvan sellasesta "kivitalosta", jonka väkersin joskus kesällä :D Siitä tuli aika söpö, joten latasin sen tuohon :3 On ikävä kesää ... Aika hankalaa, kun on talvi, haluaisin kesän ja kun on kesä haluaisin talven :D Nojaa, kesällä en kyllä yleensä halua talvea, joten kesä on varmaan mun suosikki vuodenaika. Mutta kyllä talvikin on kiva, saa tehdä lumiukkoja! xd Mutta taidan nyt lopettaa ja kirjottaa lisää ensikerralla, seeya

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti